Dobra Praktyka

projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Mazowieckiego 2014-2020

    • Kontrast
    • Układ
    • Tekst

Formularz zgłoszeniowy

Pobierz tutaj

Regulamin rekrutacji

Pobierz tutaj

Zapraszamy do składnia ofert na zapytanie dot.  wyłonienia trenerów do przeprowadzenie szkoleń cyfrowych organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 pt. „Dobra praktyka – zacznij już dziś używać języka angielskiego i TIK-a” Link do dokumentacji: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1256355

Czytaj dalej

Zapraszamy do składania ofert dot. wynajmu sal szkoleniowych w woj. wielkopolskim na potrzeby realizacji szkoleń cyfrowych organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 pt. „Dobra praktyka – zacznij już dziś używać języka angielskiego i TIK-a” Link do dokumentacji: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1256352

Czytaj dalej

Zapraszamy do składnia ofert na realizację usługi polegającej na przeprowadzeniu egzaminów zewnętrznych certyfikujących z zakresu: języka angielskiego zgodnych z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ) kwalifikacji cyfrowych DIGCOMP (kod CPV 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne) Link do dokumentacji: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1253707

Czytaj dalej

Zapraszamy do składnia ofert na realizację usługi polegającej na przeprowadzeniu egzaminów zewnętrznych certyfikujących z zakresu: 1. języka angielskiego zgodnych z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ) 2. kwalifikacji cyfrowych DIGCOMP (kod CPV 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne) Link do dokumentacji: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1238040

Czytaj dalej

  • 1(current)
  • 2